La Corda De Promo

3 Ekim 2011 Pazartesi

Hoşbulduk merasimi

Öncelikle bir açılış konuşması yapmak gerekiyor sanırım, pek beceremem aslında falan demek yerine becermeyi tercih ediyorum.Şuan okula yeni başlıyor gibi hissediyorum kendimi,kalbim bi farklı atardı, adeta ritmi bozulurdu. İşte şuan tam da öyle hissediyorum,çünkü Blog okuluna yeni kaydoldum.
Bayadır düşündüğüm birşeyi ,şimdi gerçekleştirebiliyor olmak acı aslında,cesur olamadım bu konuda.Yazıp çizdiklerimi yırtıp atma cesaretini buralarda karalayıp bir ömür saklamayı seçerek gösteremedim.Ya da-miş'li geçmiş zaman kullansam daha doğru , gösterememişim,çünkü yeni anlıyorum bunu.
Yeni bir adımdır bu,ve ben "ilk"adımımı sizlerin kameraya çekmenizi yeğledim.
Mutluluk hiçbirşeyle değiştirilemez,elbette atılan ilk adımlar da..:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder